Futurums visuella identitet har fått ett lyft – och det är mer än bara färg och form. Den nya grafiska profilen är skapad med hjärtat i vår verksamhet: vår vision, mission och våra värdeord.
Ny och uppdaterad grafisk profil, webbplats och intranät
I samband med att vår profil har uppdaterats så har även vår webbplats fått ett modernare uttryck med en uppdaterad bildbank. Numera hittar du enkelt information om vår service samt vilka fastigheter vi äger och förvaltar. Vår nya webbplats är byggd med en modernare teknik och hög tillgänglighet.
Vår nya varumärkesprofil ska visa vilka Futurum är, vad vi står för och vart vi är på väg – i både färgval, typsnitt och bild. Den nya profilen speglar vårt engagemang, vår riktning och vår vilja att göra skillnad för framtiden.
Vi har även förnyat vårt intranät som även det ska stärka vår interna kommunikation och tillhörighet till bolaget. Målet har varit att utveckla ett intranät som är användarvänligt och modernt.
Häng gärna med oss på resan framåt och kika in nya profilen här på vår nya sajt!