Serviceanmälan och nyckelbeställning

Covid-19

På grund av skärpta covidrestriktioner i Örebro får fastighetsägare enbart utföra akuta åtgärder i lokaler där kommunen bedriver verksamhet.

Verksamheterna ska stämma av med ansvarig chef om arbetet anses vara akut. Det är av största vikt att verksamheten tar ansvar för att felanmälningar som skickas till fastighetsägare endast avser akuta jobb.

Serviceanmälan

Serviceanmälan
hyresgäst

Via Serviceanmälan kan du som dagligen är i våra lokaler rapportera in fel och problem.

Serviceanmälan
entreprenör

Du som entreprenör till Futurum Fastigheter kan göra en serviceanmälan om ser något som behöver åtgärdas.

Saknar du inloggningsuppgifter till Serviceanmälan? Kontakta kundtjänst .

Kontakta oss

Du kan även kontakta vår kundtjänst vid fel och problem så hjälper vi dig.

Telefon: 019 - 767 92 00
Telefontid: Måndag - Fredag: 7.00 - 16.00


Akuta fel och driftstörningar utanför telefontiden? Ring vår kundtjänst på 019 - 767 92 00 så hjälper vi dig!
Vad räknas som ett akut fel?

Nyckelbeställning

Formulär för nyckelbeställning

Du beställer nycklar via formuläret för nyckelbeställning. Tänk på att du måste kunna legitimera dig som en av de utsedda personerna, som finns per fastighet, för att få beställa nycklar.


Hämta beställda nycklar

Tänk på att vem som helst inte får beställa nycklar, utan det finns någon eller några utsedda personer per fastighet som har rätt att beställa. Det är bara du som beställer som kan hämta ut nycklarna.

Våra öppettider är: Måndag - Fredag: 7.00 - 16.00, Lunchstängt: 12.00-12.30
Nyckelutlämningen stänger kl 15.00 på fredagar.

Du hittar oss på Pappersbruksallén 1a i Örebro.

Här hittar du en vägbeskrivning.

Tänk på att vara frisk och kry när du besöker oss. Futurums beredskap för Corona