Service­anmälan och
nyckel­beställning

Upptäckt ett fel eller problem i fastigheten? I så fall ska du göra en serviceanmälan. Ju snabbare vi får reda på att något är fel, desto bättre för både dig och fastigheten.

Serviceanmälan
hyresgäst

Via Serviceanmälan kan du som dagligen är i våra lokaler rapportera in fel och problem.

Serviceanmälan
entreprenör

Du som entreprenör till Futurum Fastigheter kan göra en serviceanmälan om ser något som behöver åtgärdas.

Saknar du inloggningsuppgifter till Serviceanmälan? Kontakta kundtjänst .

Kontakta oss

Du kan även kontakta vår kundtjänst vid fel och problem så hjälper vi dig.

Telefon: 019 - 767 92 00
Telefontid: Måndag - Fredag: 7.00 - 16.00, lunchstängt 12.00-13.00

Akuta fel och driftstörningar utanför telefontiden?

Ring vår kundtjänst på 019 - 767 92 00 så hjälper vi dig!
Vad räknas som ett akut fel?

Nyckelbeställning

Formulär för nyckelbeställning

Du beställer nycklar via formuläret för nyckelbeställning. Tänk på att du måste kunna legitimera dig som en av de utsedda personerna, som finns per fastighet, för att få beställa nycklar.


Hämta beställda nycklar

Tänk på att vem som helst inte får beställa nycklar, utan det finns någon eller några utsedda personer per fastighet som har rätt att beställa. Det är bara du som beställer som kan hämta ut nycklarna.


Du hittar oss på Pappersbruksallén 1a i Örebro.